poniedziałek, 15 czerwca 2009

Designer Bookbinders International Competition - ogłoszenie wyników...



Dotarła do mnie wreszcie informacja dotycząca zakończonego międzynarodowego konkursu introligatorskiego organizowanego przez Brytyjczyków z "Designer Bookbinders"... Co prawda ja już od dawna wiedziałem że moja propozycja nie rzuciła Albionu na kolana ale ludzka ciekawość nie pozwalała mi przestać myśleć kto okazał się tym szczęśliwcem.
Dla zainteresowanych poznania wyników zapraszam na stronę http://www.designerbookbinders.org.uk/
Do tematu samego konkursu na pewno jeszcze powrócę jak tylko otrzymam katalog z oprawami wszystkich uczestników tej prestiżowej imprezy...uczestniczenie w tym konkursie było dla mnie wielkim zaszczytem...
Na koniec oczywiście przedstawiam moją propozycję na WATER BOOK...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz