środa, 28 października 2009

Jak przeklinać - poradnik dla dzieci w oprawie pergaminowej...



Błękitny pergamin idealnie pasuje do klimatu książki...dekoracji na froncie oprawy jeszcze nie zdradzę...

Blok książki miałem już przygotowany, dzisiaj dołożyłem jedynie wolną składkę i wyklejkę właściwą, a na koniec arkusz ochronny...


Dwa lata temu, może wcześniej, kupiłem tę książkę, właściwie poradnik dla dzieci, tytuł trochę przewrotny - "Jak przeklinać"... Spodobała mi się żywa szata graficzna tego wydania ale gdy już ją przywiozłem do pracy...to powędrowała na najniższą półkę...Pomyślałem, spokojnie, przyjdzie kiedyś na oprawę czas...
Dzisiaj dokonując porządków na owej półce ponownie wpadła mi w ręce... i momentalnie w wyobraźni widziałem już jak będzie wyglądał projekt oprawy, czym prędzej zrobiłem notatki co i jak wykonam... i niemalże natychmiast przygotowałem potrzebne materiały...
Tak właśnie się ze mną dzieje gdy mam za dużo wolnego czasu w środku tygodnia, normalnie prywatne realizacje wykonuję w weekendy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz