wtorek, 9 marca 2010

TUKV 2010

Trienale Umelecke Knizni Vazby - TUKV 2010 - to najważniejsze wydarzenie dla mnie w tym roku, połączone z XIV Seminarium odbędzie się na początku czerwca w Brandysie koło Pragi. Udział w tej wystawie, która odbywa się cyklicznie co trzy lata wydaje się być obowiązkowy, choć w rzeczywistości tak nie jest. Ale przecież wiem że wszyscy szczególnie przygotowują się i każdy wysyła to co wykonał najlepszego właśnie na Triennale.
Sam również przygotowania zacząłem już w grudniu, teraz wyselekcjonowałem dwie oprawy które będą reprezentowały moją skromną osobę. Wybór padł na książkę "Cenna Waza", dwa egzemplarze tej samej pozycji w wersji złoto-czarnej... Tyle szczegółów na teraz, zainteresowanych zapraszam do śledzenia tego co powstanie.
Dzisiaj wykonałem kolejne czynności, dekoracje brzegu i przymiarki skóry do każdej z opraw. Aha, i ponownie sprawdziła się reguła że im więcej cierpliwości tym lepiej, "pośpiech" niech
weźmie wolne bo nie sprzyja dobrej pracy...

Użyte tłoczki...

Podkład dla obu wersji...

Come on !!!

Końcowe polerowanie agatem...

Uff... gotowe...

Obie...

Pierwsze przymiarki skóry...

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz