wtorek, 13 lipca 2010

Wakacyjną porą


Bardzo szybko nadszedł okres wyczekiwany przez większość z nas, WAKACJE!!! Niektórzy są już po, inni zaraz gdzieś wyjadą a ja tym razem spędzę ten okres w domu lub... pracy. I nie mam zamiaru z tego powodu jakoś narzekać, wręcz przeciwnie, spożytkuję ten czas na prace domowe, czekają na mnie już długo i z chęcią nadrobię te wszystkie zaległości. W pracy też nie "podpieram ściany" więc nudził się na pewno nie będę.
Poza albumami, kartami menu i temu podobnymi zleceniami nie mam na razie czasu aby ruszyć z kolejnymi oprawami książkowymi które sprawiają mi największą frajdę i w sumie mam nadzieję że właśnie podczas tych wakacyjnych tygodni ruszę te tematy.
Wczoraj ukończyłem księgę pamiątkową dla wielkopolskiego urzędu, skromny projekt, proste rozwiązania a na koniec pomyślałem... duże też może być piękne i cieszę się bardzo że miałem możliwość wykonać to zlecenie.
Oczywiście każdy odbierze to po swojemu...

Słonecznych wakacji dla wszystkich,

Jacek









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz