niedziela, 31 października 2010

Komercyjnie - skórzane notatniki


Temat zapewne wszystkim dobrze znany, ja miałem wykonać próbną partię takich notatników kilka miesięcy temu. Są one szczególnie popularne w kraju za wielką wodą, u nas trochę mniej, ale przecież nie wszystko musimy "papugować". Żeńska część mojej rodziny już miała serdecznie dość czekania na moment, aż zechcę w końcu je robić. Kilka odpowiednio dobranych głośnych komentarzy podziałało na mnie na tyle motywująco, że efekty można już zobaczyć poniżej...
Zatem trochę większa galeryjka...Miłego oglądania...









3 komentarze:

  1. Piękne notatniki, z resztą wszystko tutaj cieszy moje nie tylko oczy ale i serce ;) Zastanawiam się czy to jest kwestia talentu czy wypracowania swojego stylu... Ja sama marze o introligatorstwie ale nie wiem czy moje dwie lewe rączki nadawałyby się do tego. Czy jest jakaś możliwość żeby to sprawdzić zanim zdecyduje się na poważny kurs?
    Pozdrawiam Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalne predyspozycje pomogą, akurat tego typu notatniki wykonasz sama przy użyciu zaledwie kilku narzędzi w domu. Potrzebujesz jeszcze tylko chęci i odwagi aby spróbować. A czy się nadajesz, hm...jak nie spróbujesz to się nie dowiesz, jak stwierdzisz że igła nie robi Ci krzywdy, zapach kleju wcale nie jest taki zły i potrafisz równo przyciąć materiał, to jesteś na dobrej drodze...dziękuję i pozdrawiam - JACEK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztują te cuda ^^ ( a dokładniej notatniki )

    OdpowiedzUsuń