niedziela, 17 października 2010

W kolejce na...


...oprawę czekają przygotowane pozycje, mam nadzieję że będzie to plan minimum zrealizowany do końca roku. Nie wiem co mnie czeka w najbliższym czasie w pracy i ile tego czasu uda mi się wykroić na swoje prywatne realizacje.
Za chwilę zakończone już "Chwilomyśli" powędrują do Brugii, wrócą do mnie latem 2011 roku i w związku z tym postanowiłem, że oprawię jeszcze jeden egzemplarz tej książki. Tym razem jednak będzie to cała seria wydawnictwa VIVA LITERA z Nowego Tomyśla.
Rusza też w końcu długo odkładana oprawa pudełkowa, "Chopin PLAKAT" realizowany będzie na przyszłoroczną wystawę członkowską Spolecenstva Ceskych Kniharu a całość zamknie humorystyczne wydanie Dalibora Nesnidala "Čtyři misi".
Nuda zatem na jesienno-zimowe wieczory raczej mi nie grozi. I o to chodzi...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz