środa, 8 grudnia 2010

Designer Gouges

Na każdym kroku słyszałem jak ważny jest ten zestaw narzędzi, właściwie to na pewnym poziomie wręcz niezbędny. Do tej pory radziłem sobie bez nich, ale też uczciwie muszę napisać, że z tego powodu nie zapuszczałem się w "tematy", gdzie wymagane są filety łukowe do realizacji projektowych. Od dzisiaj w końcu również jestem posiadaczem takiego zestawu - pełne 40 nowiusieńkich łuczków dotarło do mnie po ponad dwóch miesiącach oczekiwania. Z tego co się już zorientowałem, to aktualnie produkują tego typu narzędzia tylko dwie firmy angielskie oraz jedna hiszpańska. Z powodu tego że dokonałem już kiedyś zakupu w tej firmie, to zdecydowałem się wybrać angielski "PS Engraving".
Mam gdzie, mam czym, pozostaje tylko wziąć się solidnie do ćwiczeń...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz