środa, 26 stycznia 2011

Komercyjnie - zestaw dla fotografa


Początek nowego roku był całkiem spokojny, ale już po chwili pojawiło się tyle różnych spraw że wszystko ponownie nabrało dużego przyspieszenia. Co mogę wykonuję wieczorami w domowej pracowni, cała reszta powstaje już w głównej siedzibie.
Znalazłem w całym tym zamieszaniu czas, aby wykonać zamówienie dla Sławka. Sławek zajmuje się fotografią ślubną i "pstryka zdjęcia" młodym parom w Londynie.
Zestaw zawiera duże etui na album ( foto-książkę ), małe etui na jedną płytę dvd, oraz teczkę na umowę z klientem. Całość wykonana w kolorze firmowym - płótno oliwkowe - z wytłoczonym logotypem na każdym elemencie. Dodatkowo w dużym etui zainstalowałem małą kieszeń na etui z dvd. Jeden zestaw poleci do Londynu, drugi trafi do mojej witryny.
Mam nadzieję że spełnię oczekiwania "emigranta"...






10 komentarzy:

  1. Jacek załamałeś mnie po prostu szczena mi opadła a ja opadłem z sił. Pociesza mnie tylko to że Ty masz tyluletnie doświadczenie a ja tyludniowe :). Zmarnowałem dzisiaj masę tektury na próbie zrobienia etui a Ty tu takie coś, tak się nie robi :):):). Zestaw rewelacja pozwolisz że zgapię co nieco :]
    Pozdrawiam Piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwalam, pozwalam...i powodzenia w próbach. Dziękuję i pozdrawiam, Jacek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zemdleję z wrażenia:) Aż strach pomyśleć co to będzie, jak chwycę to wszystko do ręki... Już nie mogę doczekać się przesyłki!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro zaczynam od nowa, mam nadzieję że mi się uda a teraz spać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja pierwsza reakcja budzi nadzieję że będzie się podobało...
    Pozdrawiam i dziękuję, Jacek

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Moniko!!!
    Pozdrawiam, Jacek

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna rzecz! a tak z ciekawosci - ile trzeba zaplacic za taki komplet?

    OdpowiedzUsuń
  9. inna pani introligator27 marca 2011 13:07

    Przepiękne oprawy i etui,ma Pan dobre pomysły.Prace estetyczne i rzucające się w oczy jako coś inspirującego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za miły komentarz, szkoda że anonimowo, bardzo lubię konwersacje szczególnie z innymi introligatorami. Pozdrawiam serdecznie, Jacek.
    P.S.
    Napiszę Pani że bardzo często również mnie inspirują prace innych introligatorów, ale tak jest wszędzie a internet znacznie to ułatwił. Pięknych opraw życzę!!!

    OdpowiedzUsuń