środa, 29 czerwca 2011

Jsem vratil !!!

Co prawda wróciłem już w niedzielę wieczorem, ale ciągle jeszcze wszystko mocno przeżywam. Zawsze też w tym miejscu zamieszczałem małe co nieco i tym razem nie będzie inaczej. Materiał zdjęciowy powstał naprawdę spory, tym razem to zasługa Piotrka który "zaliczył" swój pierwszy udział w międzynarodowym spotkaniu introligatorów i mocno wspomógł mnie w uwiecznieniu tego wydarzenia. XV Seminar Spolecenstva Ceskych Kniharu jest już za nami... Poniżej trochę zdjęć z mojego aparatu, jak otrzymam materiał z Rybnika z pewnością jeszcze wrócę do tematu...

- zebranie komisji przyznającej tytuły mistrzowskie...


- Pan Jan Sobota...


- rozpoczęcie wystawy...


- Pan James Brockman...


- Pan Karel Havlik...


- muzeum książki...


... i bardzo miła niespodzianka... Sprawcą był Pan Jiri Fogl który w drodze powrotnej, On do Zamberka, a ja do Polski, skręcił niespodziewanie na polną drogę prowadzącą przez łąki. A tam po chwili CUDO!!!

WHITE GALLERY w samym środku lasu...



- Panu Jiriemu serdecznie dziękuję...

AHOJ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz