piątek, 23 września 2011

rysunki - drawings, cz. 4. Warstwy


Z każdym dniem książki nabierają "masy" i powoli zaczyna się wyłaniać projekt jaki wybrałem. Ostateczne elementy wykończenia oprawy powstaną praktycznie na gotowej konstrukcji książek, ale to za dłuższą chwilę. Struktura Sobotova składa się z warstw i właśnie nimi zajmowałem się w ostatnim czasie. Teraz pozostaje już tylko dokładnie przygotować skórę i równie dokładnie pokryć nią każdy element oprawy.
Dzisiaj załączę "ciut" więcej zdjęć, to na prośbę znajomego introligatora z południa Polski...:)





4 komentarze:

  1. Witaj Jacku nie chylę czoła przed mistrzem, po prostu cudo, a tak na marginesie, ciekawi mnie co to za introligator, którego Ty znasz na południu Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że go znasz, mieszka w mieście na R...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Robert, jak ma to pomóc to proszę bardzo...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń