sobota, 14 stycznia 2012

"Byłoniebyło" - Teo's book. Galeria


Jutro 15 styczeń... Zdążyłem. Nikt głowy by mi nie urwał ale warto mieć zasady. Mam nadzieję że oprawa się spodoba, bo to zawsze lepiej wpływa na samopoczucie. I jednej i drugiej strony. Na koniec muszę przyznać że z planów nie zwyczajnej niespodzianki w etui nic nie wyszło, cóż, zdarza się...
Wykonałem za to pierwszy raz dokładny opis oprawy na szyldzie pod książką, nigdy wcześniej w ten właśnie sposób tego nie robiłem...

Dzisiaj trochę większa galeria, natychmiast też jak tylko otrzymam oprawioną książkę od Teo zdjęcia pojawią się na blogu.
A kto ma ochotę to może podglądać już teraz - TeoStudio









2 komentarze:

  1. What a wonderful piece of art you have created. Perfect in every way!

    I'm extremly found with the way you designed the construction, it makes an ensamble that I just can't wait to touch, to open, to explore... It's like a game of colors and textures where the green, the blue, the cream and the brown form a faboulous combination. The box-frame effect is so perfectly designed to higlight the brown leather cover. So beautiful!

    Thank you! This swap was the best idea ever :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What can I say Teo??? I am very, very glad you like it!!!
    Best regards!!!

    OdpowiedzUsuń