środa, 4 stycznia 2012

Exhibition at The Nobel Museum



Dzisiaj w mojej domowej skrzynce na listy czekała na mnie bardzo miła niespodzianka. Miła a przede wszystkim całkowicie niespodziewana. Lena przysłała mi katalog z aktualnie trwającej wystawy w Sztokholmie - The Nobel Museum - i zapewne nie wie jaką radość mi sprawiła. Jak sama napisała - tak dla inspiracji, a dla wyjaśnienia dodam że Lena zajmuje się tym co ja, ale mieszka i pracuje w Szwecji. No i należy do introligatorskiej "blogowej rodziny". Katalog z wystawy można pobrać z internetu w wersji pdf, to informacja dla zainteresowanych...

4 komentarze:

  1. Hello Jacek! The book of the image is binded by Jose Luis Garcia Rubio. This is the man who put the titles of my books.
    And also there is a book of my teacher Cristina Aracama in this exhibition.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola Zigor!!! Absolutely amazing bindings, absolutely amazing binders...

    OdpowiedzUsuń
  3. Can I take this photos for an entry in my blog?

    OdpowiedzUsuń