niedziela, 19 lutego 2012

Zapowiedzi


Książek uzbierało się naprawdę sporo, ponieważ przez ostatnie tygodnie byłem bardzo zajęty. Nie chcę żeby wyszło że narzekam, ale wiele opraw odkładałem na "potem" i realizowałem pilne bieżące zlecenia. Na początek sprawdziłem stan materiałów, nie zawsze przecież mam odpowiedni kawałek skóry, który mógłbym zastosować do realizowanego projektu. 
"Bruno Schulz" oraz "Umělecký knihař Jiří Faltus, čestný občan města Žamberka", to tytuły które w najbliższych tygodniach nie wyjdą mi prędko z głowy. Dodam, że każda z tych pozycji jest w dwóch egzemplarzach. Bruno Schulz będzie realizacją do mojego projektu "wymiany książek", a odbiorcami będą Lena ze Szwecji i Marco z Brazylii. 
Umelecky Knihar Jiri Faltus... to książka, którą chcę wysłać na tegoroczną wystawę członkowską SČK która odbędzie się w czerwcu w Czechach. 
Jak to się wszystko zakończy i czy uda się zrealizować plan???
Przekonam się już wkrótce...

3 komentarze:

  1. na pewno wszystko sie uda :) zycze powodzenia i podziwiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ...bardzo dziękuję, każde wsparcie przyjmuję z ochotą... Mówią że wystarczy tylko chcieć...
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń