czwartek, 8 marca 2012

Bruno Schulz - Galeria


Dotarłem do szczęśliwego końca. Z realizacją tej oprawy trafiłem całkiem nieźle, w tym roku obchodzimy bowiem 120. rocznicę urodzin Bruno Schulza. A sama oprawa... No cóż, wpasowałem się w klimat drugiej części "Chwilomyśli" i "Alchemika", czyli wróciły wspomnienia z belgijskiej przygody w klasztorze. Aż wierzyć się nie chce że minęło już... 5 lat. A jednak... Edgard Claes nauczył nas tego stylu - Dorfner binding - powiedział i tak zapisałem w notatniku.
Jestem gotowy na wymianę z Leną. Teraz kolej na Marco...








  

10 komentarzy:

  1. może na ciemnym tle zdjęcia jasnej oprawy wyszły by lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations for such marvelous work!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Marcin,
    w pewnych kwestiach jestem bardzo uparty, na samym początku postanowiłem że blog będzie na czarnym tle, a zdjęcia na białym. Niestety jasne oprawy na białym tle sprawiają mi masę kłopotu, czas chyba zmienić stare zasady...
    Dzięki za poradę, pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Teo!!!
    Thank you so much, best regards...

    OdpowiedzUsuń
  5. THEY are soooooooo nice work!

    OdpowiedzUsuń
  6. I am glad, really glad... Hope that you received the book very soon...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne!

    Tylko blagam. BrunoNA Schulza...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami wykonuję oprawy które nie mają nic wspólnego z bohaterem, treścią, autorem, historią itd. Dlaczego??? Mistrz który mnie uczył powtarzał: ...niech nic Cię nie ogranicza, to Twój projekt i Ty go wykonujesz. Każdy ma prawo iść swoją drogą. Zdaję sobie sprawę że wiele moich realizacji ma tyle samo negatywnych co i pozytywnych odczuć...
    Nie wiem co by na taką oprawę powiedział... Bruno!!!
    Bardzo dziękuję za komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna oprawa.
    Czy na okladce nie ma absolutnie zadnych napisow ?
    Czy czesto wykonujesz takie oprawy? Ja jako introligator anonim niestety jestem zmuszony do tego z braku odpowiednich narzedzi:(

    PS: Oczywiscie Bruno Schulza, ale tylko: Brunona Schulza...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli się podoba to bardzo dziękuję... Napis wykonałem na etui, bo jest integralną częścią całości. W kwestii napisów na oprawach nie jestem aż tak bardzo konserwatywny. Znam introligatorów dla których jest to "podstawa", ale znam też takich którzy nie wykonują ich wcale.
    Sam widzisz jak to jest, ty ich nie robisz bo nie masz czym, ja mam czym, ale bywa że z tego elementu oprawy rezygnuję...

    OdpowiedzUsuń