niedziela, 18 marca 2012

Umělecký knihař Jiří Faltus... II


Nadal nie kupiłem nowego aerografu, a po ostatniej próbie straciłem, chyba już definitywnie, zapał aby próbować naprawić stary... W każdym razie kontynuuję wypróbowaną wcześniej technikę barwienia i dekorowania brzegów, która zastępuje mi zepsuty sprzęt. Przynajmniej w części...
Znowu oprawiane egzemplarze będą w technice "Bradel", ale wynika to z tego, że jeszcze żadnej oprawy wysyłanej do Czech nie prezentowałem w tym stylu. Robi się trochę nudno, ale z drugiej strony taki solidny trening przyniesie mi same korzyści. A za moment będzie jeszcze oprawa dla Marco, i też będzie to "Bradel".

2 komentarze:

  1. I wish Google was translating a bit better :) I don't understand much but the images say everything. Wonderful work, Jacek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Teo!!! I have the same with Google translations... Sorry, but my english is so poor... And you are very smart binder!!! Thank you, regards...

    OdpowiedzUsuń