niedziela, 6 stycznia 2013

Hamlet - oprawa pudełkowa ( box binding )



Poświęciłem na wykonanie tej oprawy bardzo dużo czasu. Teraz, już z perspektywy kilku tygodni patrząc na zdjęcia mogę stwierdzić, że kilka rzeczy zrobiłbym inaczej. Ale zwykle tak bywa. To przy tej oprawie pierwszy raz zastosowałem technikę przeniesienia obrazu, a czwarty raz miałem zaszczyt zmierzyć się ze stylem oprawy, która była ulubioną przez mojego nauczyciela i mistrza... Wielka szkoda że nie ma go już wśród żywych, bo jego rady były nieocenione. 
Już za chwilę dowiem się czy "Hamlet" wróci do mnie już w lutym, czy też będę musiał poczekać jeszcze kilkanaście miesięcy.












11 komentarzy:

  1. Przepiękna! Bardzo proszę pokazać też kilka zdjęć z bloku samej książki. To konieczne wręcz przy tak pięknej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprawa jest w Anglii, jak wróci to pstryknę dodatkowe zdjęcie. Bardzo dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem grafikiem komputerowym, ale patrząc na to co Pan tutaj pokazał, żałuję, że nie miałem okazji stać się jedną z osób robiących takie arcydzieła... no niesamowite... chciałbym zobaczyć to z bliska, potrzymać w rękach.

    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wykonanie Jacku! Trzymam kciuki za sukces w Anglii.
    Pozdrawiam,
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieło sztuki... - i treść i oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! trzymam kciuki za sukces na Wyspach :)
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, z pewnością bez względu na rezultat napiszę jak mi poszło...

    OdpowiedzUsuń
  8. robi ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muy buen trabajo!!!!!

    OdpowiedzUsuń