poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ginące Rzemiosło

 

Od autora Pana Leonarda Rosadzińskiego otrzymałem egzemplarz tej książki pod koniec 2011 roku. Otrzymałem też drugi egzemplarz, który zamierzałem oprawić, a potem wręczyć darczyńcy. Zawsze znajdzie się jakieś wytłumaczenie, ale aż tak długo trwać to nie powinno.
Jak zawsze oprawę wykonałem z przyjemnością, wybór padł na Bradel w papier marmurkowy który mam od Dirka z Niemiec, dodatkiem jest żółta kozia skóra i w tym samym kolorze etui płócienne. Obawiam się tylko, że zestaw kolorów dla Pana Leonarda będzie zbyt ostry.
Za inspirację bardzo dziękuję Janie...



 



4 komentarze:

  1. Wow! It's bright and beautiful like a forest and sunshine, just amazing, what a beautiful piece of work, you have outdone yourself! I love it. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Louise!!! Your comments are very kind, as always... Only my English is very poor...

      Usuń
  2. Jacek--ładnie to wyszło-trochę pachnie mi Semkowiczem--ten marmurek:), "Mój" egzemplarz cały czas w "robocie"--ten sam problem z czasem co i u Ciebie.
    Pozdrawiam

    Jerzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jurek... Nie wiem co Pan Leonard na to, ale to prezent, więc pewnie się ucieszy...
      No i z niecierpliwością czekam na Twoją wersję... Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń