czwartek, 17 grudnia 2015

Opakowanie ważniejsze


Tytuł wpisu dotyczy oczywiście tego, konkretnego zamówienia i taka sytuacja często się nie zdarza. Klient zdecydował natychmiast. Opakowanie na album ma być identyczne, jak to znajdujące się w mojej witrynie. Mam swoje preferencje co do wyboru ochronnego pudła dla powstającej oprawy, tym razem zdecydowałem wykonać dokładnie to, czego oczekuje zamawiający. Odniosłem przy tym wrażenie, że opakowanie jest jakby ważniejsze...

Tym postem kończę też tegoroczną aktywność na blogu. Święta i koniec roku już za chwilkę, dlatego chciałbym złożyć serdeczne życzenia, spokojnych i radosnych świąt oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku!!! 




Nowe, większe i stare, mniejsze opakowanie...




2 komentarze:

  1. witam :) .. pamiętam Cie jeszcze ze szkoły POLIGRAFICZNEJ..
    coz mam napisac na temat CUDENIEK, które tu prezentujesz..
    jedno wielkie ( może zbyt mało oryginalne.. ) SUPERRRRRRRRRRR ...
    od kilku lat nie pracuje w zawodzie..
    milo było poogladac Twoje CUDENKA -pozdrawiam , Ewa ( z Twoja Zona "przez chwilke", chodzilysmy razem do szkoły POLIGRAFICZNEJ -pozdrawiam ) ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!!! Ze szkoły poligraficznej... ojej, to trochę czasu minęło... Bardzo dziękuję za komentarz, ja już tak z książkami zostanę do samego końca. Pozdrawiam serdecznie, również w imieniu żony!

      Usuń